مرجع سوم

مرجع سوم وب سایت: چاپخانه ها ، تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی، شاغلین صنعت چاپ و تبلیغات در سراسر کشور

مرجع سوم

مرجع سوم وب سایت: چاپخانه ها ، تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی، شاغلین صنعت چاپ و تبلیغات در سراسر کشور

اسمس جدید

جک

آیا می دانستید میتوانید بر روی میز نهارخوری شام هم بخورید ؟


جک

دیروز تولد بابام بود و منم پول نداشتم واسش چیزی بگیرم

واسه همین رفتم کولرو خاموش کردم

وقتی اومد خونه و دید کولر خاموشه اشک تو چشماش جمع شده بود

و توی همون حالت گفت کار کی بوده ؟

منم گفتم قابلی نداشت بابا ، تولدت مبارک فک کنم خیییلی خوشش اومد !


ضرب المثل آلمانی:

برای آدم بهانه گیر همیشه بهانه وجود دارد


اسمس

برای یک مرد هیچ شکنجه ای بالاتر از آن نیست که قابل ترحم باشد.


جمله زیبا

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته / آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته

زردی روی مرا ، نیک تماشا نما / شمع وجود من از دوری تو کاسته

- - -


اسمس شخصیتی

کسی ک شخصیتش برای خودش،محترم است

باگناه کردن به آن توهین نمی کند

- - -

اسمس روانشناسی

نصف اشباهاتمان ناشی از این است که وقتی باید فکر کنیم، احساس می کنیم و وقتی باید احساس کنیم، فکر می کنیم

- - -


اسمس زیبا

آیا وکیلم شما را همیشه در قلبم به دوستی خود با مهریه یک دنیا ارادت یه عالم صداقت و هزاران کلمه ی دوستت درام در بیاورم؟نری گل بچینی که خودت دنیای گلی

 

  

اسمس عاشقانه

عزیز دلم

می خواهم عشق بماند

و

لبخندی که هدیه لبهای توست

می خواهم من باشم و تو باشی

و

یک زندگی

سرشار از انعکاس ما...

می خواهم عاشقت باشم...

- - -

اسمس سرگرمی

یک لیوان شیر بخورید ,خاک هم که در معده شما هست!

نوش جان!!

- - -


اسمس امتحانات

یادم آید روز دیرین، خوب وشیرین، اول ترم، وقت بسیار، درس اندک

اما اینک روز آخر، روز تلخ امتحانات، آخر ترم، وقت اندک

درس بسیار، درس بسیار، درس بسیار !



اسمس خنده دار

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﯿﺲ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﮔﻔﺖ :

ﺍﺳﺘﺎﺩ ! ﻭﯾﻨﺪﻭﺯﺵ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﻣﺮﺩ :|


اسمس همین طوری

خیلی دوست دارم یکی بهم بگه “قدر این روزاتونو بدونید” بعد بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا ؟

 

نشون بده با دست !


 تعدای اسمس دیگر


مردم ضعیف تلویزیونهای بزرگ دارند، و افراد ارزشمند کتابخانه های بزرگ

ـ ـ ـ

 

خدایا !!

 

راهی نمیبینم ! آینده پنهان است ...

 

اما مهم نیست !

 

همین کافیست که

 

 تو راه را می بینی و من تو را ...

 

 ـ ـ ـ


تا از سنگ نباشی واسه کسی بت نمیشی . . .

ـ ـ ـ


بلبلی که تارهای صوتی اش را از دست داده بود ، انگشت پایش را داخل دهانش کرده بود و سوت بلبلی می زد.



ـ ـ ـ

سلامتی همه اونایی که تو دل ما نشستن کرایه هم نمیدن صلوات !


 

ـ ـ ـ

 

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنائی هاست

 

پی صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد . . .


ـ ـ ـ


از “من

 

تا

 

تو

 

هفت آسمان

 

دریاست


ـ ـ ـ



از آسمان کلاه می بارد اما بر سر آنکه سر فرو آرد خواجه عبدالله انصاری



http://www.print-design.blogsky.com


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.